Всеукраїнський конкурс дитячої творчості "Незалежна і єдина - моя Україна!"

До 30-річчя незалежності України діти Херсонщини приготували свої творчі доробки - малюнки, вишиванки, аплікації. 

З багатьох сіл і міст надійшли доробки талановитих юних майстрів на обласний етап Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Незалежна і єдина — моя Україна!». А розповідається в них про історію України, її героїчне минуле і сьогодення; події і постаті у боротьбі за незалежність, національні традиції; державні символи.

 Номінація "Малюнок"

Вікова категорія учні 1-4 класів

Василівська Ангеліна "Я люблю свою країну!"

Асланов Арсеній "Ми завжди раді гостям"

Галоп Владислав "Мамина колискова"

Грушевінчук Єва


Кальченко Євгенія "Любіть Україну, як сонце любіть..."

Кос Анастасія "Я - Незалежна та вільна!"

Ларіна Анастасія "Я люблю Україну"

Ліфенко Дар'я "Україночки-сестрички"

Малиш Мілана "Місто-вишиванка"

Міщенко Владислав "З Днем Незалежності!"


Плаксєєв Дмитро "Моя космічна Україна"

Плаксєєва Анастасія "Моє місто - моя гордість"


Савченко Влада, Савченко Кіра "Символи України"


Спекторова Крістіна "Україна"

Ходос Данієла "Ми - за мир!"

Вікова категорія учні 5-8 класів

Азаренко Ксенія "Я люблю свою країну Україну"

Баратішвілі Наіля "Незалежна і єдина - моя Україна"

Бєла Вікторія "Павичі"

Божко Іван "Козацькому роду нема переводу"

Валько Ангеліна "На панщині пшеницю жала..."


Вишнивецька Ліза "Ми маленькі українці"

Вишнивецька Ліза "Подаруйте дітям мир"

Гринчук Маріанна "За волю рідної землі"

Гуменюк Анастасія "Хай колоситься Україна!"

Дичко Олександра "Моя гордість - Україна!"

Жданова Світлана "Щасливе дитинство"

Колективна робота читачів Нижньосірогозької бібліотеки "Люблю Україну"

Криволапова Єлизавета "Я - козак Мамай, мене не чіпай!"

Куриленко Регіна "Ми - за мир!"

Лучка Варя, Тютюнник Таня "Я люблю Україну"

Мітькова Марія "Українкою я народилася"


Прокопюк Олександр "Розквітай моя Україно!"

Протасова Софія "Рідна земля"

Січова Вероніка "За душею у Кобзаря"

Тинянко Даша "З Днем Незалежності!"

Урсал Вероніка "Незалежна і єдина - моя Україна!"

Харченко Юлія "Україна незалежна"

Харченко Юлія "Це моя країна - Україна"

Швець Аліна "Берегиня роду"

Швець Аліна "Гордість Запорозької Січі - отаман Сірко"

Шемякіна Тетяна "Напередодні Великодня"

Щербакова Дар'я "Село щасливих людей"

Юдіна Марія "На сторожі миру"

Вікова категорія учні 9-11 класів

Ватулін Нікіта "Незалежна і єдина - моя Україна"

Дементьєва Аліна "Люблю тебе, мій краю рідний!"

Пашкевич Маргарита "Моя Батьківщина"


Стрельцов Олександр "Рідна садиба"

Номінація "Аплікація"

Вікова категорія учні 1-4 класів

Барановський Артем "Символ, як доля"

Василенко Ксенія "Хліб-сіль"

Добровольський Андрій "Символи моєї Батьківщини"

Зайцев Кирил "Квітуча Україна"

Колективна робота читачів Червонополянської бібліотеки-філії 

"Серце моє - це моя Україна"

Комягіна Вероніка "Моя соняшна Україна"

Коршенюк Олександра "З Днем Незалежності, Україно!"

Лізунов Андрій "Мати-Україна"

Фельбуш Арсеній "Сонячний символ України"

Хмірова Яна "Дерево життя моєї України"

Магда Євгенія "Щастя дитини в мирній країні"


Вікова категорія учні 5-8 класів

Бойко Дар'я "Хай буде мирна і квітуча Україна"

Житарь Дарина "Я люблю Україну"

Кавун Олександра "Український орнамент"

Капустяна Інна "Кам'яні стражі херсонських степів"

Киба Дарина "Я - україночка"

Чукаєва Поліна, Іванченко Тимур "Єдина Україна"

Колективна робота учнів Миролюбівської ЗОШ Білозерської ОТГ «Без верби і калини нема України»


Колективна робота читачів Нижньосірогозької бібліотеки "З Україною в серці"

Курганський Денис "Український герб"

Рибчинська Софія "Квітуча Україна"

Сурган Кіра "Є на світі країна найчарівніша, це - Україна!"

Вікова категорія учні 9-11 класів

Атрощенко Валерія "Україна"

Довбня Дмитро "Букет польових квітів"

Шевченко Анастасія "Берегиня"


Шевченко Денис "І покажем, що ми браття козацького роду..."

Шутак Михайло "Герб - воля України"

Шутак Михайло "Україна багата і родюча"


Номінація "Вишивка"

Вікова категорія учні 5-8 класів

Ісакова Вікторія "Оберігаю тебе, Україно"

Вікова категорія учні 9-11 класів

Бусигіна Олександра "Благодать"


Кнутас Павло "Наш герб - тризуб, це - воля, слава й сила!"

Колективна робота волонтерської бригади Білозерської бібліотеки для дітей ім. В. Стуса "Козак"




Коментарі